Prípadová štúdia: Hotline podpora – Hotline podpora spoločnosti G&P reaguje rýchlo
Výzva
Svetoznámy výrobca prémiových vozidiel potreboval podporu pri kontrole problémov s kvalitou, ktoré ovplyvňovali proces výroby. Tieto problémy bolo potrebné rýchlo vyriešiť, aby sa minimalizovali prestoje vo výrobe a potenciál ďalších problémov v ďalšom procese výroby.
Riešenie
S cieľom pomôcť výrobcovi vozidiel rýchlo reagovať a efektívne riešiť problémy boli technici podpory hotline spoločnosti G&P trvalo a bezproblémovo integrovaní do interného tímu kvality. Ich úlohou bolo reagovať na akékoľvek problémy s kvalitou zistené v procese montáže,
obmedziť ich a vykonať počiatočné vyšetrovanie.
Po nahlásení problému s kvalitou sa technici horúcej linky spoločnosti G&P dostavili do oblasti, ktorej sa problém týkal, a problém posúdili. Boli vykonané dočasné opatrenia na obmedzenie nedostatkov, aby sa zabezpečilo, že výrobná linka bude naďalej fungovať čo najplynulejšie.
Podrobnosti o počiatočnom vyšetrovaní boli odovzdané inžinierom kvality zákazníka v závode, ktorí nastavili aktivity na obmedzenie šírenia problémov mimo linky a procesy riešenia problémov.
Výsledky
Spoločnosť G&P bola schopná poskytnúť reaktívnu a účinnú podporu pre výrobcu OEM, aby pomohla minimalizovať narušenie konštrukcie v dôsledku nekvalitných komponentov.
OEM tak ušetril peniaze skrátením času odstávky, znížením plytvania opravami a odstránením potenciálneho poškodenia dobrého mena značky.