Prípadová štúdia: Predĺžený pracovný stôl – G&P predĺžený stôl vytvoril kolektív

Úloha

Renomovaný dodávateľ v strednej Európe si potreboval udržať svoju povesť udržiavania štandardov kvality prostredníctvom kontroly, kontroly a opravy svojich vyrobených dielov.

Uznal tiež potrebu zabezpečiť najlepšiu hodnotu za peniaze svojim zákazníkom tak, že sa výrobné náklady znížia na minimum.

Ďalej sa muselo veriť, že akékoľvek činnosti spojené s outsourcingom nespôsobia žiadne logistické problémy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na kvalitu, čas, náklady a efektívnosť.

Riešenie

Spoločnosť G&P získala v susednej krajine skladové priestory s rozlohou 1 100 m2, aby znížila prevádzkové náklady.

Diely dodal zákazník na sklad. V tom okamihu prevzala spoločnosť G&P kontrolu nad časťami a všetkým súvisiacim logistickým pohybom.

Toto zariadenie mimo lokality sa používalo na kontrolu, zadržiavanie a nápravu.

V spracovateľskej oblasti bolo 90 pracovných staníc na kontrolu a prepracovanie.

Všetky pracovné stanice boli vybavené elektronickými displejmi, pracovnými pokynmi a vizuálnymi pomôckami.

Pracovné stanice boli zreteľne rozdelené do oblastí STOP, OK a NOK, aby podporili tok jedného kusu a segregáciu krokov procesu.

Všetok tovar bol zreteľne rozdelený do štyroch veľmi samostatných oblastí – prichádzajúci materiál, ktorý nebol spracovaný, spracovaný materiál v poriadku, spracovaný materiál v stave NOK (zamietnutý), oblasť balenia a recyklácie.

Spoločnosť G&P zvládla všetky požiadavky na ľudské zdroje v súlade s požiadavkami na objem zákazníkov a bola ustanovená päťdňová týždenná / trojzmenná štruktúra s flexibilitou aj pre pracovné víkendy.

Sklad bol kontrolovaný a spracovaný podľa harmonogramu dodávok a klient súhlasil s prahom PPM a bol zmeraný klientom.

Táto operácia bola rozšírením pracovnej sily zákazníka a prebiehala, akoby išlo o továreň zákazníka.

 

Výsledky

Spoločnosť G&P sa v podstate stala tímom zákazníka prostredníctvom rozšíreného riešenia pracovného stola. Nebolo to G&P a zákazník – to bol jeden tím.

Okrem toho zákazník profitoval z približne 60-percentnej úspory nákladov. Úspory viac ako vyvážia ďalšie logistické náklady pri zachovaní štandardov kvality.

Výsledkom je, že spoločnosť G&P úspešne poskytuje zákazníkom svoje rozšírené riešenie pracovného stola prostredníctvom otvorenej a transparentnej operácie s cielenými KPI na zvýšenie výkonu, ktorá pokračuje dodnes.

Bol to ďalší dôkaz toho, že rozšírené riešenie pracovného stola spoločnosti G&P prináša nákladovú efektívnosť a zároveň podporuje najlepšiu pracovnú prax prostredníctvom tímovej práce, čo následne vyústilo do otvorenia ďalšieho závodu v strednej Európe na implementáciu rovnakého  riešenia pre ďalších zákazníkov.

Svojim partnerom po celom svete poskytujeme služby akosti od roku 1994.

Dodávatelia Výrobcovia pôvodného zariadenia

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

G&P Quality Management s.r.o. Karpatská 8, 81105 Bratislava, Slovakia

    +420 487 520 786          +420 487 521 411