Prípadová štúdia: Vnútorné znalosti – Aký užitok mal Qtrak z vnútorných znalostí

Úloha

Q trak, unikátny IT systém riadenia kvality v reálnom čase v reálnom čase, ktorý bol vyvinutý úplne vo vlastnej réžii, musel v plnej miere reagovať na meniace sa potreby zákazníkov spoločnosti G & P v snahe udržať štandardy kvality bez ohľadu na to, v akom výrobnom sektore sa nachádzali.

To tiež zahrnovalo zohľadnenie rozsahu rôznych pracovníkov používajúcich systém spolu s rôznymi operačnými prostrediami, kde by bol použitý.

Skutočné porozumenie problémom a bolestiam, s ktorými sa stretávajú zákazníci, sa ukázalo ako veľmi prospešné mať znalosti a skúsenosti s prácou s poskytovateľmi kvalitných služieb z pohľadu OEM alebo Tier 1.

Riešenie

Personál, ktorý mal predchádzajúce priame skúsenosti s prácou pre automobilového OEM a oddelenie kvality dodávateľov 1. triedy, viedol interný vývoj spoločnosti QTrak.

Mať zásadné znalosti zasvätených osôb znamenalo, že vývoj QTrak mal v srdci potreby zákazníka.

Úzke vzťahy so zákazníkmi a úprimná spätná väzba počas vývoja QTraku pomohli zaistiť, že je vhodný na daný účel.

Znamenalo to tiež, že funkčnosť QTraku a jeho používateľské rozhrania boli navrhnuté tak, aby bolo jednoduché používanie bez ohľadu na to, kto ho používa a kdekoľvek sa používa.

QTrak pokračuje v získavaní vysokých úrovní interných investícií na zlepšenie úrovní kvality.

 

Výsledok

QTrak hrá dôležitú úlohu pri zvyšovaní výrobných štandardov a znižovaní vplyvu nákladných porúch.

Je to kľúčové aktívum pre zákazníkov spoločnosti G & P, OEM aj dodávateľov v dodávateľskom reťazci, ktorí sa usilujú o dosiahnutie vyšších štandardov kvality, zvýšenej účinnosti a znížených výrobných nákladov.

Navyše je úplne bezpapierový a poskytuje informácie v reálnom čase, umožňuje rýchlo kontrolovať problémy s kvalitou skôr, ako sa stanú vážnejším narušením.

Dôležité je, že informácie poskytované z QTrak-u umožňujú rýchle riešenie tým, že sa vrátia k základnej príčine akýchkoľvek problémov s kvalitou a v konečnom dôsledku odstránia prerušenia výrobného procesu.

V skutočnosti je taká rýchlosť QTraku, že zákazníci G & P na celom svete majú prístup k výsledkom hneď, ako ich zaznamenajú inšpektori, bez ohľadu na to, kde sa projekt nachádza.

To znamená, že zákazníci G & P získavajú zásadný náskok pred svojimi konkurentmi, pretože majú schopnosť bezodkladne prijímať kritické obchodné rozhodnutia na základe faktických údajov.

Svojim partnerom po celom svete poskytujeme služby akosti od roku 1994.

Dodávatelia Výrobcovia pôvodného zariadenia

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

G&P Quality Management s.r.o. Karpatská 8, 81105 Bratislava, Slovakia

    +420 487 520 786          +420 487 521 411